partey!

Var fest hemma hos Fredde igår. Började med att jag kom till sara vid åtta ungefär, amanda w var där när jag kom dit och sen satte sig vi tre ner och pratade medan vi förkrökade och fixade oss. Vid nio promenerade vi till Fredde där det var runt 15 pers när vi kom. Senare på kvällen kom resten av folket och det var en sjukt lyckad kväll faktiskt. Bad i jacuzzi, dans, skratt och en massa prat. Det är aldrig fel att hitta sockerkaka på vägen hem klockan fyra på morgonen! Jag klagar då inte! (Y) Blev en massa prat hemma hos Sara sen också där även Amanda sov. 

Andreas, du betyder något enormt! Du är den bästa vän jag någonsin haft och någonsin kommer att ha. Tack för igår, det behövdes verkligen för oss båda.
Jag älskar dig!

/Becka.




Kommentarer
Postat av: andreas

Du är den bästa vän man kan ha! Älskar dig bex!<3

2009-08-31 @ 20:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!