livet leker!

Det blev lite ändrade planer igår, vi blev ute i Rothoffsparken istället för här hemma. Kvällen blev grymt lyckad! Dem här parkkvällarna som varit nu på senaste har verkligen varit det bästa, livet leker verkligen. Vi var runt 25 pers & det var mycket nytt folk med vilket alltid är trevligt! Vi körde under-hökens-vingar-kom och hade det mysigt. Som Thompa sa "det enda som saknas är en brasa". Amanda Åman & Rebecka Johansson har sina roliga äventyr när dem är tillsammans! Helt underbart, gud vad jag älskar dig! <3 Buskar, bilar, dans, sång, åh allt <3 Jennie och mitt misslyckande av att dansa på bordet också (Y) Haha. Kom hem vid tre ungefär, mamma hämtade oss.

Idag vaknade vi runt 12, har knappt sovit ett dugg inatt men det var bara att ta sig upp med en otrolig baksmälla. Fixade mig snabbt och sen vid två åkte pojkarna hem och jag & lina åkte med tåget till Stockholm för Lina skulle hem. Lämnade henne vid bussterminalen kvart i fyra & sen fick jag vänta 1 timme på stationen innan mitt tåg hem gick. En snabb visit i Stockholm alltså! Var hemma till sex och nu har jag inte gjort mycket alls. Ska strax ner på stan med lite folk. Uppdaterar mer senare!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: malin

sv: tack :D <3

2009-08-09 @ 20:59:52
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: amanda

vi är bäst! älskar dig <3

2009-08-12 @ 20:33:27
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!