Helgen

Har inte blivit av att jag skrivit så mycket nu i helgen, har haft fullt upp helt enkelt...

I Lördags körde vi en parkkväll igen, det var inte lika mycket folk som i Fredags men det var riktigt trevligt. Det småregnade lite men parkbänkarna var torra så vi hade någonstans att sitta. Kollade på fyrverkerierna vid kvart i elva och sen gick vi vidare mot strömsholmen där Niklas spelade. Vi stod på andra sidan ån och hade en egen hejarklack! Det var grymt spelat och sen gick vi till donken och återigen till Rothoffsparken, vi var inte många kvar alls i slutet men jag hade en otroligt mysig kväll. Vid tre promenerade jag & sara till Skogstorp, benen ville inte riktigt bära oss kändes det som.. Tack alla för återigen en grym kväll! <3

Igår (Söndag) var jag hemma hos Sara först ett tag, sen vid tre åkte vi och kollade på hus, det var riktigt fint! Sen åkte jag hem, duschade och lite sånt och vid halv nio kom Sara, Evelina, Adde & Erik. Vi hade filmkväll här hemma, kollade på Shutter & jag lovar att en viss Evelina Gustavsson var riktigt rädd där i soffan! :) Haha. Evelina & Sara sov över här och vi somnade vid fem inatt ungefär.

Idag har det inte hänt mycket alls, har varit med Sara hela dagen & vi åt kebab<3 till frukost, underbart! Annars har jag bara varit hemma. Får se om jag tar mig ut något ikväll eller om jag bara ska vara hemma, imorgon börjar skolan igen.. Suck! Aja, man kommer in i det vanliga igen vilket kan bli rätt skönt också.. Uppdaterar inte mer ikväll, skriver nog imorgon efter skolan!

/Becka.

bild från i fredags



Kommentarer
Postat av: Pim

Börjar du redan imorgon? :O

2009-08-17 @ 20:27:10
URL: http://pimpelompen.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha vilken tid börjar vi? x)

2009-08-17 @ 21:01:31
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!