helgen!

Tänkte att jag skulle försöka berätta kortfattad om Lördagen... Jag var som sagt ute i St. Sundby hemma hos Smurf. Det var runt 30 pers skulle jag tro om inte fler.. Träffade en massa barndomsvänner som vanligt och sen lite nytt folk. Hade en sjukt grym kväll, den var verkligen lyckad! Dansade på bordet, badade i poolen med två nakna pojkar haha, umgicks och var på glatt humör hela kvällen. Tack alla som var där! Bilder kommer senare. Tog nattbussen hem till Skogstorp och sen sov jag hos Sara.

Igår (söndag) var jag hemma hos Sara, vi kollade på Mulan 2 och sen åkte vi till stallet dit Adde och Erik I kom. Vi fixade och sånt i stallet och sen red vi i paddocken, pojkarna var rädda och vågade inte rida, haha. Men det tar vi nästa gång! ;) Efter stallet käkade jag & sara pizza, adde och erik kom dit och sen träffade vi även Braf, Sven och Niklas. Mamma hämtade mig från Sara sen.

Idag var det att kliva upp ur sängen 05,30 som gällde. Bussen härifrån gick 06,35 och sen åkte klassen iväg till kvicksund där vi gick en rundtur i skogen och sen genom två kohagar med en massa kor i.. Dem var inte små kan jag säga!!! Alla sprang helt livrädda haha. Gick runt i några timmar och sen åt vi lunch på St. Ekeby och efter det slutade vi. Helt onödig dag.. Var hemma vid ett ungefär. Får se vad som händer idag, blir nog bara en hemmakväll.

Imorgon är det turridning på islandshästar som gäller, hoppas det blir en rolig dag. Uppdaterar mer senare eller imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!