gårdagen

Igår var jag bara hemma under dagen, senare på kvällen åkte jag ut till Skogstorp och hem till Sara. Vi gick ut och träffade adde, satt och pratade och umgicks ett tag. Först vid konsum och sen promenerade vi vidare till skolan. Kom hem till sara efter elva skulle jag tro.. Hemma hos sara la vi oss i sängen och pratade, haha. Sjukt mycket skratt inatt blev det, underbart! Smsen och allt, haha, kan inte sluta skratta när jag tänker på det! Somnade runt två.

Idag vaknade vi vid halv tio för mamma ringde och väckte oss, hade tydligen stängt av väckarklockan. Tog 10,15 bussen in till stan för jag skulle till sjukhuset. Mamma hämtade mig på stan och sen hade jag tid vid elva. Han kollade mina fötter och sen pratade vi mest, ska få en ny tid igen för att hämta inlägg och sånt grejs. När jag kom hem vid tolv somnade jag direkt sen vaknade jag vid tre igen för adde ringde och väckte mig! Elak. Haha. Sen har jag inte gjort mycket alls idag, ska snart äta och sen bär det av till stan igen. Kommer antagligen sova i Skogstorp inatt igen. Uppdaterar mer senare eller imorgon.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!