första dagen

Så har den första skoldagen gått.. Sjukt pepp kom jag in på skolan, gick runt och var glad. När jag kom in i klassrummet försvann den positiva Becka och jag fick smått panik när jag såg alla igen. Det var mycket som var ändrat och sen träffade vi våra nya lärare som vi ska ha. Slutade efter 1,5 timme och då var jag redan trött på skolan igen kändes det som.. Lyckat! När vi hade slutat gick jag, sara & eve till Sax & Kam där vi pratade lite med Frida och sen fixade Eve sin ena nagel. Adde kom dit också och när vi var klara där följde vi med Evelina till bussen, sen gick vi tre och åt kebab<3 Haha, Becka goes moff! Men gott äre! När vi hade ätit klart tog jag bussen hem och nu sitter jag här. Ska ta bussen ner på stan om 10 minuter igen, tänkte gå en sväng med mamma snabbt och sen ikväll bär det av till Skogstorp för att hälsa på Sara ett tag.

Imorgon ska vi leka med ettorna & sen börja direkt med ett nytt projekt, ingen lugn start här inte!! Yeeey..

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Mickiz

hatar eran skola asså haha!

2009-08-22 @ 19:35:36
URL: http://enstorstark.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!