barn

Gick runt ett tag med Sara på stan efter skolan, sen tog vi bussen till Skogstorp. Träffade även Sven på bussen. Hemma hos Sara gick vi ut med hunden och sen åkte vi till stallet, Saras häst hade ett sår på benet så hon kunde inte rida så fick rida ut på äventyr utan henne och då kan ni tänka er hur det blev, inget äventyr alls :( Skrittade barbacka ner till sjön och sen tillbaka. Åkte med Sara hem till henne igen där hennes syster var barnvakt, lekte med henne och blev som ett barn igen, älskart! Jag blev helt inne i det också, men men, man ska vara barn så länge man kan!! Blev en massa skratt med Sara som vanligt! :) Mamma hämtade mig kvart i tio ungefär, hon väckte mig, hade precis somnat i Saras säng haha. Här hemma firade vi Pär och strax ska jag ta och krypa ner under täcket, ögonen vill verkligen inte hålla sig uppe känner jag..

Imorgon är det DEAD BY APRIL, wohooo! Taggad som få. Är dessutom ledig, kan det bli bättre? Tror knappast det. Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!