ändrade planer

Blev att jag tog bussen ner på stan som planerat, köpte ett par svarta jeans på gina. Äntligen säger jag bara! Velat haft ett par jätte länge nu faktiskt. Fick ont i magen så åkte hem nästan direkt efter och här hemma satt jag vid datan. Var tänkt att jag skulle åka ut till Skogstorp senare på kvällen men det blev inget så träffade Amanda & Julia hemma hos Julia. Vi kollade på American Pie och hade det mysigt. Love you girls! <3 Gick hem runt halv elva, sjukt kallt var det ute, galet! ;o Nu gör jag inte mycket alls, ska strax krypa ner under täcket, upp vid halv sju imorgon.. Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!