yesterday/today

Igår begav jag mig ut till Hållsta ändå för Elin & Eve kunde tydligen komma ut ändå. Jag kom dit strax efter tio och stod ute ett tag innan vi gick in. Träffade massa med folk som det var länge sen man såg, riktigt trevligt! Dansade, gick runt, var ute och hade roligt ändå tycker jag! :) Mamma kom och hämtade mig runt ett sen åkte jag hem och satt här en timme ungefär innan jag gick och la mig. När jag skulle somna var det läskigt, för jag typ slutade andas kändes det som, så fick panik och satte mig ett tag men sen gick det över haha.

Idag vaknade jag runt ett, åt frukost och satte mig här. Ska ta och läsa lite nu innan ridningen som är framflyttad till klockan fyra istället för halv åtta, skönt! Jennie ska följa med mig till stallet idag också, trevlans! :) Man kan ju inte än annat att älska vädret!! Ikväll blir det party, hoppas på en great kväll och tror verkligen att den blir bra också! :) Uppdaterar mer senare.

Imorgon är det lördag, då kommer älskling hem, happyface! <3

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Låter ju bra det :) Jodå de tär bara bra med mig, det är så underbart väder ute :D Tack så mkt :D din också!

2009-04-10 @ 14:30:29
URL: http://jjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!