yesterday/today

Sv. Andreas: Jaaaa, den är verkligen kanon! Brukar inte gilla slipknot precis annars, men den låten har jag fastnat för.

Förresten, vem är anonym? :)

Igår bar det av till Vilsta runt sju, blev stressad eftersom min ridning började halv och jag kom till stallet vid 20 över typ om inte senare tillochmed. Men jag hann! :) Hade Hilton och det gick superbra! (Y) När lektionen var slut bytte jag om snabbt för att sedan gå till vilsta där Jen, Erik, Sven, Adde & Hampus befann sig. När jag kom dit satte vi igång grillen och grillade korv! Haha. Hade verkligen en supertrevlig kväll, tack alla! <3 Satt på en filt vid vattnet & lyssnade på musik och bara umgicks, me loves it<3. Vid ett åkte alla hem och jag & jennie tog cykeln, haha. Kom hem runt halv två, somnade direkt.

Idag vaknade jag vid halv tre, skönt att sova ut! Har inte hunnit gjort så mycket och vet inte vad som händer idag riktigt. Får se om jag & mamma går ut och går om ett tag annars kanske vi åker till Hållsta för att äta där. Ikväll vet jag inte om jag & julia ska ut till Erik med allt folk, får se! Vet inte vad amanda gör heller..? Ska ta kontakt med folket. Uppdaterar mer senare!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: amanda

oj, hehe det va jag som va anonym :)

2009-04-25 @ 17:27:38
URL: http://amandaaman.blogg.se/
Postat av: Julia :)

anonym som sa förlåt var jag :)

2009-04-25 @ 21:56:34
URL: http://juliatufvesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!