yesterday/saturday

Igår... Vid halv nio begav sig jag, victor, viktor, omar och jennie ut till Amanda. Vi körde först en aning för långt sådär haha, innan vi äntligen hittade till henne. Hos Amanda bytte Jennie snabbt om innan vi begav oss ut till festen hos Emma. Mitt ute på landet ska jag säga att det var iallafall! Haha. Träffade en hel del folk som man kände, hade det rätt trevligt! :) Blev lite segt på slutet när folk slutade dansa och gick över till något helt annat, haha! Mamma kom och hämtade oss strax innan två. Skjutsade hem allt folk och sen for jag hem. Här hemma satt jag ett tag vid datan innan jag gick och la mig, somnade nästan direkt.

Idag vaknade jag vid ett av att älskling skickade ett sms till mig så jag ringde upp han, dem var på väg hem! :) Jag hoppade snabbt in i duschen och sen fixade jag mig lite fort. Älsklingen är äntligen hemma! Happyface :). Hade tänkt åka ut dit innan vi ska till Erik ikväll men han ska iväg till sina kusiner och äta påskbord :) Jag skulle egentligen iväg till mormor&morfar idag för att äta jag också men det skulle vi ta imorgon istället. Ikväll då, hem till erik är det planerat iallafall med allt folk. Dock inte Hampus & Julia som inte är hemma :( Hoppas på en great kväll, men det kommer det helt klart bli eftersom älsklingen är hemma! =D Nej, nu ska jag göra annat. Uppdaterar mer ikväll.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: malin

HAHAH så jävla kul, åker liksom ända bort till öja x'D men tack för en mkt rolig kväll :') <3<3

2009-04-11 @ 18:16:43
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!