yeeesterday

Ska berätta lite kort om gårdagen. Julia kom till mig mitt på dagen, behövdes verkligen. Tack för att du finns älskling! <3 Vi satt och pratade ett tag här och åt choklad haha. Vi bestämde oss för att åka ut till Erik senare på kvällen och det gjorde vi. Där ute var det jag, sven, erik, niklas larsson, jennie & julia. Hillman & Felix kom ut en sväng också men åkte hem lika fort igen. Vi var till bron och pratade, girltalk, behövdes verkligen! Haha, vilken syn det måste ha varit att se oss tre sitta där under bron, tur ingen såg oss.. Mamma kom och hämtade oss vid två ungefär sen åkte jag bara hem och somnade på en gång. Tack alla för en underbar kväll, ni betyder något enormt! <3

Idag då.. Har precis duschat, kände mig inte speciellt fräsch sen igår haha. Kanske lite onödigt eftersom jag ska till stallet senare och måste duscha sen ikväll igen. Får se om jag & mami åker ut en sväng till TunaPark innan jag beger mig till stallet. Har 38 graders feber igen så blir ingen ridning men ska dit iallafall. Mina krafter ligger på 0 nu alltså.. Det ena på det andra.. Näsblod, tårar, förkylning, feber.. ja säg något som gör saken bättre? Uppdaterar mer senare.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!