trött unge

Sitter här & har precis kommit ur duschen. Ögonen slocknar när som helst känns det som, blir att lägga sig strax faktiskt. Satt kvar ett tag efter skolan med smurf för att vänta på Julia, gick med henne ett tag på stan och pratade om allt möjligt, alltid lika mys<3. Tog bussen hem vid fem och var hemma en timme innan jag åkte till stallet, fick hjälp av mamma idag också :) Red & lite sånt, gick super!!! (Y) Kom hem strax efter nio och nu har jag inte gjort någonting. Imorgon är det äntligen fredag! Blir först nyby sen vilsta på kvällen, inget annat planerat vad jag vet iallafall... Nej, nu ska jag ta och stänga ner här. Skriver mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!