Toooorsdag

Vaknade vid två ungefär idag, har setat här, pluggat lite och ätit frukost eller lunch kanske man ska säga! Ska snart ta och byta om för att åka iväg till stallet. Får se om jag rider, kanske om jag hinner. Ikväll tror jag att det blir fest i Hållsta för min del. Eve kunde kanske inte komma, så ska försöka få med mig Sara iallafall & hoppas på att Jen kan följa med. Vill ju inte åka själv.. haha! Får se hur det blir, hoppas på det bästa! :) Pratade med älsklingen förut, dem hade dåligt väder där uppe så idag satt dem bara inne i stugan och tog det lugnt. Inte länge kvar tills han kommer hem<3. Nej, nu ska jag ta och byta om. Skriver mer senare!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: malin

oj förlåt :( <3 hade åkt dit om jag hade haft skjuts hem, min brors bil va redan full av människor som skulle åka med därifrån :( <3

2009-04-09 @ 19:03:29
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: malin

sv; okej :D fast de är inte säkert än att det blir något imorrn, det återstå att se x) <3

2009-04-09 @ 19:17:50
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!