Tisdag

Kom precis hem från praktiken. Har haft det riktigt mysigt haha, vi red ut en sväng ner till vattnet och lite sånt. Jag ska strax hoppa in i duschen och fixa mig snabbt för att sedan bege mig till st. eskil för att hämta nyckeln hem till Karolina. Ska vara hundvakt ett tag nu när hon har en redovisning i skolan som håller på till sju ikväll. Ska börja med att ta en lååång promenad tror jag! Lite senare ska jag försöka hinna se Karolinas redovisning och sen får vi se om jag & mamma ska iväg till travet då Aidas föl (det tidigare) ska kvala idag. Hoppas det går bra. Nu ska jag in i duschen. Skriver mer senare.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!