summer nights

Det är läskigt vad vissa saker stämmer. 09,09, det funkade och blev verklighet, samma sak under midsommar när 20,20 blev verklighet, det är grymt när det väl inträffar, då börjar man tänka efter lite...

Hände inte så mycket mer i skolan idag, var en lång och seg dag tyckte jag.. Slutade halv fem och mamma hämtade upp mig, ska strax åka till eskil för att kolla på Karolinas dansuppvisning, får se när vi beger oss ut till Erik vilket jag verkligen hoppas att vi kommer göra. Dock lär vi inte bli så många, men äsch, bättre än att vara hemma. Uppdaterar mer ikväll om jag hinner.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!