spelning

Kom nyligen hem från Niklas spelning. Var & kollade med Jen och Felix. Självklart var Niklas grymmast av alla, ingen tvekan! :) Det höll på i två timmar ungefär, dock spelade han bara fyra låtar, men bättre än inget så att säga. Jag & Felix rockade helt klart bäst av publiken \m/. Mamma kom och hämtade upp mig när det var slut och när vi hade åkt en bit och stannade vid stoppljusen är det typ en arbetsbil med två killar i som står på trottoaren bredvid oss, den börjar sakta backa bakåt för att komma förbi oss och när dem har insyn i våran bil så börjar dem vinka till mig och göra slängkyssar och allt, stört sköna snubbar det där! Gjorde verkligen min dag haha. Just nu gör jag inte mycket alls, min feber har tydligen gått upp igen och ligger på 37,8 och har världens huvudvärk, hoppas det går över till imorgon. Uppdaterar inte mer ikväll, skriver mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske det var till mig de vinkade!!

2009-04-27 @ 21:26:13
Postat av: Amanda

haha jag håller med din mamma :D Puss becka <3

2009-04-28 @ 19:56:22
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!