Söööndag

Vaknade imorse vid sju ungefär för jag frös som en tok, skakade verkligen i hela kroppen. Somnade inte om på två timmar så låg och tittade runt lite i rummet och på älskling. En mycket fin syn där!<3 Vid halv elva vaknade vi och gick upp, fixade mig lite smått innan vi tog bussen in till stan. Jag & Niklas gick till strömsholmen och satte oss ett tag innan Erik kom dit, då skulle dem och äta kebab, men det var stängt så vi satte oss vid eskil i en halvtimme innan bussen gick. Riktigt varmt var det!!! Något otroligt, men samtidigt skönt att värmen har kommit. Tog bussen hem, packade ner ridkläderna innan jag och mamma begav oss till TunaPark. Jag köpte sunglasses, skor, hårgrejs och lite småsaker! :) Tack mami! <3 Åkte till stallet och mådde verkligen hur dåligt som helst.. Jag & Sara red ut en sväng och sen åkte jag hem. När jag kom hem tog jag tempen och jag hade 39,2 graders feber :/ Men det hindrade mig inte, så mamma skjutsade ut mig hit till Erik och nu är jag, amanda, hampus, cim, gustav & erik här. Senare ikväll ska jag hem till älsklingen och sova där, mamma skjutsar ut mig. Nej, nu ska jag vara social här! Skriver mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!