skolan

Sitter i skolan, Smurf gör prov just nu och både Amanda & Sara är sjuka.. Krya! Hann precis tillbaks till skolan när jag gjort klart håret, blev helnöjd faktiskt. Nu är jag ljusare igen, me likes. Ska försöka lägga ut en bild senare ikväll när jag är hemma, fast kom på att jag inte är hemma ikväll, ska sova hos Karolina. Efter skolan ska jag fika med Amanda & sen blir det hem snabbt innan jag beger mig till Karolina. Vi ska göra fruktsallad och bara umgås, trevlans!

Håller på och skriver  en novell om döden, tydligen så är det någon som skrivit på den? Haha, undra vem det kan vara... Amanda? Hade skrivit en halv sida och nu är det en sida ungefär, jaja, jag klagar inte alls för det är verkligen bra skrivet! Nu ska jag börja lektionen igen. Uppdaterar mer senare.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!