Skolan

Sitter i skolan, har precis haft mentortid.. Har inte gjort så mycket idag än men jag & smurf satt på torget på lunchen och såg lite trevligt folk (eller inte) haha. Ska hem vid halv fem när jag slutar, blir nog inte att springa för mig idag då jag ska vara på eskil vid sex igen. Blir att jag &  Jen far dit. Efter åtta ska vi ut till Erik för att träffas hela gänget (hoppas jag). Får se hur länge vi blir ute där eftersom jag har skola imorgon.. suck! Måste fixa lite inför imorgon idag också om jag hinner, vilket jag inte lär göra. Nu ska jag ha matte, skriver mer ikväll om jag hinner.


/Becka.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du vara full igen?

2009-04-29 @ 14:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!