plugg

Sv. Amanda: Du vet, det var en konstig fluga, ingen vanlig. Den var låååång och smal, kroppen alltså! Liknade dig helt enkelt :) Saknar dig babe! <3

plugg, plugg, plugg och återigen plugg! 

Blev åtminstonde klar med min uppsats om katastrofer! Så det känns ju bra iallafall! :) (Y) Nu ska jag ta och göra nästa, sen nästa, sen nästa osv... Får ta en break runt fyra iallafall då jag ska bege mig ut till Aida, var länge sen man var där ute. Antar att hon är riktigt tjock då hennes bäbis ska komma på fredag är det planerat. Annars händer det nog ingenting idag, får se om jag hittar på något ikväll med Jen, kanske åker ut till pojkarna. Får se hur det blir! Skriver mer sen.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!