Måndag 6 April

Jaa... vart ska man börja? Jag vaknade runt ett idag, av sms från älsklingen. Sen fixade jag mig och lite innan jag träffade Jen. Vi cyklade ner på stan och delade på en kebabtallrik innan vi cyklade och köpte glass, haha tjocka! Vi satte oss i Eskilsparken där vi träffade Erica & Linn.  Trevlans! Det blev kallt så jag och Jennie åkte hem till henne och satt i trappen ett tag innan jag tog bussen hem. Tror jag ska ta bussen om tio minuter ut till Brottsta för att vara med Hampus, Erik & Gustav. Blir bara vi fyra isåfall, haha. Men får se hur det blir! :) Nej, inte mycket mer att skriva nu. Skriver senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!