Måndag 13 April

Idag vaknade jag runt halv ett tror jag.. Febern låg på 37,9 när jag vaknade. Satt vid datorn ett tag innan jag hoppade in i duschen för vi skulle ut till hållsta och fira Mikael. Vid halv fyra åkte vi och hämtade upp Karolina, Sascha & Kaj innan vi begav oss ut till Hållsta. Där ute spelade dem kubb och sen åt vi mat, super smarrigt var det!! Var trevligt att träffa hela släkten igen, var ett tag sen faktiskt. Vid sju skjutsade mamma hem mig till älskling där jag var till kvart över nio då mamma & befolkningen åkte hem från hållsta. Massa mysigt hade jag det där iallafall<3 Du gör mina dagar Niklas<3!
Jag kom hem för en timme sen ungefär och nu har jag bara ätit ananas så det svider på tungan, men det är så fruktansvärt gott!! (a) haha. När jag kom hem så tog jag tempen och den ligger på 38,4 just nu. Men blir skola imorgon ändå, har ju gjort massa annat nu när jag haft feber, så skola med Evelina gör ingenting haha. Nu ska jag strax ta och krypa ner under täcket, ska bara skriva klart här först.

Imorgon är det skola igen.. Suck! Blir en dag i skolan för mig & smurf då det är körkurs på våran praktikplats. Men det är massa mys att bara vara hon och jag i skolan. Ska även försöka träffa älskling en stund på lunchen. Efter skolan ska jag gå ett tag med Julia på stan sen får vi se vad som händer. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!