lyckad dag

Idag var det skola som gälde även fast jag hade 38.9 grader imorse. I skolan var det riktigt lugnt på morgonen, efter lunch gick vi runt på stan och tittade på folk, kan ju säga att jag i stortsätt träffade allt och alla. När vi skulle gå ut på stan så kramades jag och amanda sen tappar vi balansen och jag ramlar in i stenväggen med huvudet före. Världens smäll och min bula på huvudet ska vi inte prata om.. Haha! Gick runt på stan till halv fyra då slutade vi sen har jag bara varit hemma. Somnade direkt när jag kom hem och sov till åtta ungefär. Tittat på tv och tagit det lugnt bara.

Imorgon är det körkurs ute hos nadja som gäller, även fast jag är sjuk måste jag iväg dit för annars får man inte godkänt i körning.. konstigt det där faktiskt, men bara att palla sig dit. Får se om det blir någon ridning imorgon, sen på kvällen ska jag hem till älskling och sova där. Massa mys<3 Nej, nu lockar sängen. Skriver mer imorgon!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!