Lager 157

Jahapp, och vad hittade man på Lager 157 om.... INGENTING! Som vanligt för min del alltså :) Testade ett par riktigt snygga jeans men dem var för långa istället.. Suck! Kaj (min morbror) följde även med oss ut till Hälleforsnäs så det blev påskmust & kakor i bilen på vägen ut, haha. Vi kom tillbaks till Eskilstuna runt åtta, då åkte vi och beställde kebab i pita bröd :) smarrigt! Sara följde med mig hem hit och vi hade ett mycket trevligt sällskap i bilen, en fluga(?) som vi döpte till Amanda, tyckte det passade mycket bra! Här hemma spelade jag & sara ett veterinär spel på datorn, men demoversionen tog slut för ett tag sen så nu har jag tråkigt :(. Men laddar ner ett "hitta"spel som jag alltid spelade förut, man ska hitta gömda föremål och liknande, man lär sig faktiskt av det då det är på Engelska! (Y) Haha. Blir väl att nörda hela natten för mig alltså! :) Imorgon ska jag plugga heeeela dagen och på kvällen när mamma slutat ska jag iväg till Aida. Skriver mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hörredudu jag hoppas inte det var mig ni tänkte på? för då jävlar :@

2009-04-07 @ 23:39:48
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!