Kvällen/Idag

Hade Hilton igår på ridningen, det gick super (Y) Han var verkligen jättefin! När jag kom hem kollade jag på Talang 2009 och sen fick jag sms av pojken min som sa att jag skulle komma ut till Sven för att sova där med älsklingen. Så jag hoppade snabbt in i duschen, sen kom Jen förbi en sväng och hälsade på. Vid elva begav jag mig ut till Skogstorp och hem till Sven där Hampus, Erik & Niklas befann sig. Hampus & Erik åkte hem runt tolv, sen gick vi och la oss. Blev happy att sova med älsklingen då jag trodde att jag inte skulle få se han på över en vecka, men nu behöver jag bara vänta en vecka! 

Imorse vaknade jag vid halv åtta då jag hade planerat att ta kvart över åtta bussen hem, men vi somnade om igen så jag tog kvart i nio bussen hem. Sa hejdå och lite sånt, gonna miss my love so much<3 När jag kom hem runt halv tio gick jag och la mig och vaknade 15,45 riktigt skönt att sova ut! :) Snart ska jag hoppa in i duschen tror jag, sen blir det ut till Erik ikväll med Julia, Jennie, Hampus & kanske Gustav. Hoppas på en great kväll (Y). Nu borde pojken min ha kommit fram iallafall, hoppas dem får det underbart där uppe i Idre! Älska vädret, runt +17 grader! Riktigt häääärligt! Skriver mer senare.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!