kvällen

Jag tog bussen ner till gamla stan för att träffa Jen där. Vi cyklade sedan till Donken och åt, fick en gratis cheeseburgare!!! Dem gjorde världens miss, för jag fick en hamburgare av ena tjejen och sen kom killen och gav mig en för han trodde inte jag hade fått någon eftersom jag lagt hamburgaren på Jennies bricka, men inte tackade jag nej precis! :) Vi satt där ett tag innan vi begav oss till Martin. Vi kollade på Hockey, spelade kort & bara pratade, trevligt att träffas igen, lääänge sen kändes det som. Mamma kom och hämtade mig strax innan tolv och nu sitter jag här. Pratade precis med älskling som var lite ledsen att liverpool förlorade :( stackars liten<3. Han kommer förresten hem snart, yeey! =D <3

Åh vad jag önskar att jag vore rik.. Sitter och tittar på kläder & skor.. vill verkligen ha ALLT! Blir galen! Skulle behöva inhandla lite nytt till imorgon då det blir party med flicksen! (Y) Men vet redan vad jag ska ha på mig, bra att planera i tid ;) haha. Nej, nu ska jag fortsätta titta kläder. Skriver mer imorgon!

åh vad gott med american pie - jennie manassis

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Jen

haha asså:(

2009-04-09 @ 07:40:49
URL: http://jenmanassis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!