kvällen

Jag och Jennie begav oss till dansuppvisningen på eskil. Vi satt med Andreas, mormor, marita & olle, kollade på dansen till klockan åtta. Dem var riktigt duktiga faktiskt, önskar man kunde dansa.. Suck! Vid åtta åkte vi hem till Jen för hon skulle käka och sånt så jag var där till 20 i nio då Kaj kom och plockade upp mig för att skjutsa ut mig till Eriks Place. Jen orkade inte följa med så det blev en Erik, Adde & Rebecka kväll haha. När jag kom dit började vi våran vackra promenad från Erik (typ tunapark) till Nyfors. En mycket underhållande kvällspromenad om jag får säga det själv haha. Vi gick på vår promenad i ungefär 1,5 timme sen när vi kom tillbaks till Eriks stuga kom mamma och hämtade upp mig. Kom nyligen hem och ska strax krypa ner under täcket, nationella prov i engelska imorgon.. wish me good luck!

Valborg imorgon iallafall, hoppas på en great kväll men blir det alltid med gänget (Y) Vi ska göra den bäst och det kan vi göra tillsammans, vad som än händer! :) Ska även på släktmiddag typ, vid fem. Sen kommer även min släkt från Öland (en del av dem), Zeta(min farbror), Alice(min kusin) och Anneli. Skriver mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Andreas

haha promenaden </3! Men den var fan kul! =)

2009-04-30 @ 00:08:16
URL: http://andreasschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!