konsert

Igår var jag på 9Ks avslutningskonsert på Stålfors. Dem var riktigt duktiga fast skulle varit lite mer "musik" haha. Lite hårdare tyckte jag, är inte så stort fan av olika slags flöjter m.m. Men Simon var grym iallafall! (Y) Det var jag, mamma, mormor, kaj, mikael, nathalie, morfar, olle, marita, karolina & martin som gick tillsammans, i stort sätt hela släkten sen var det massa andra från släkten där också. Träffade älskling och var med han 45 minuter ungefär efter spelningen, sen gick vi tillbaks till Nyfors och hämtade bilen. Marita och dem höll på att glömma martin haha. Kom hem runt tio, gick och la mig nästan direkt när jag kom hem.

Just nu sitter jag i skolan. Vaknade med 38.5 graders feber och när jag skulle promenera iväg till bussen hade jag 38.9 grader. Men ville verkligen iväg till skolan för det är antivåldsak på stan idag med band och sånt, alla skolor ska dit så blir trevligt att träffa massa folk! :) Nu ska jag avsluta här. Uppdaterar mer senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!