hurtiga becka

Sv. Amanda; Du, det var faktiskt till mig dem vinkade och inte till någon annan! Haha.<3

Idag har Becka varit hurtig. Först gick jag och mamma på stan, hittade ingenting speciellt köpte bara hårspray & mjukgöringskräm till ansiktet. Vi åt på donken också innan vi begav oss hemåt. Mamma släppte bara av mig sen åkte hon iväg till Coop. Ringde henne runt åtta och frågade om vi skulle ut och gå/springa när hon kom hem och det gjorde vi också. Var ute i ungefär en timme, riktigt skönt att röra på sig faktiskt. Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, men tycker allt att jag varit riktigt duktig! :)

Imorgon är det skola som vanligt, sen hem snabbt för att springa med mamma för att sedan bege mig till eskil och kolla på dansuppvisning som Karolina ska vara med på, efter det blir det en tur ut till Erik med gänget verkar det som (Y) Skriver mer om det imorgon. Nu ska jag borsta klart tänderna och kolla klart på fotbollen.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Andreas Schulz

Löparn! Skönt att springa! =)

2009-04-28 @ 23:11:51
URL: http://andreasschultz.blogg.se/
Postat av: Amanda din lover

hehehehehehe ;D <3333

2009-04-29 @ 15:33:37
URL: http://maaandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!