Freeeedag!

Var med Julia på stan ett tag runt tre. Vi gick runt och kollade på kläder, hittade massor som jag vill haaaaa! Vid fyra åkte julia med bussen hem och jag gick till mammas jobb. Hon slutade när jag kom och sen åkte vi till Ica Maxi. Nu sitter jag här och väntar på maten, ikväll ska jag, jennie, julia, hampus, sven, erik och kanske gustav & cim till vilsta för att grilla och bara umgås, kommer nog bli en great kväll (Y) Har ridning också så jag går iväg till stallet och sen tillbaka. Man kan inget annat än att älska vädret! <3 Uppdaterar senare ikväll.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni får en mysig kväll :)

2009-04-24 @ 17:47:17
Postat av: Anonym

förlåt.....

2009-04-24 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!