Fredag/Lördag

Igår var det körkurs ute hos Nadja hela dagen. Började med att vi fick tömköra två hästar, jag hade Xet, gick riktigt bra faktiskt. På eftermiddagen fick vi köra dem puttesmå hästarna, jättesöta är dem! Jag & Eve hade en som heter Power. Vi körde mellan koner och massa sånt. Var riktigt fint väder så dagen blev lyckad ändå tycker jag. Kom hem till fyra. Skulle egentligen ha en Rebecka/Niklas-kväll igår men han skulle iväg på spelning i Strängnäs så det blev inte av. Trodde inte jag skulle hinna träffa pojken alls men han kom förbi här snabbt innan tåget gick :)<3. När han åkte iväg till tåget åkte jag och mamma och käkade kebab<3 sen vidare till Hållsta. Var där ute till halv elva ungefär. När jag kom hem gick jag och la mig direkt.

Idag vaknade jag vid elva ungefär med en otrolig träningsvärk? i rumpan haha. Sittknölarna tog nog rejält med stryk igår i vagnen. Har inte gjort så mycket hittills, har liiite feber fortfarande men den ligger på 38,0 så det är lugnt haha. Ska strax hoppa in i duschen och sen höra av mig till Niklas för att se när han kommer hem. Planerat att vi ska ha våran Rebecka/Niklas-kväll idag istället med film, godis och massa :) blir nog great! Uppdaterar mer senare.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: smurf

HAHAHA! träningsverk.... xD <3333

2009-04-18 @ 17:43:33
URL: http://egustavsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!