fortsättning

Hade en redovisning idag i skolan, gick bra faktiskt. Hade stödord och lite sånt med så var ganska lätt. Jag presenterade Kina & vi satt som i ett möte. Sista lektionen hade vi föreläsning, några från banken kom till skolan. När vi slutat satt jag kvar ett tag för att göra klart en inlämning. Åkte hem vid fyra och när jag kom hem gick jag & mamma ut och gick. Vi promenerad i ungefär en timme, riktigt skönt var det. Ska strax iväg och träffa flicksen, julia & jennie, amanda hade läxor :( blir massa prat som vanligt, ni är guldvärda, ni är mitt liv! <3 Nu var visst julia klart så ska bege mig mot la luna. Skriver säkert senare igen.

Julia Tufvesson, jag älskar dig något enormt! <3

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!