föl

Kom nyligen hem från Aida. Tänkte att jag skulle vara där ett tag men när jag kom ut dit så såg jag världens sötaste levande varelse ligga i gräset. Hon hade fått sitt föl i lördags, så han blev en vecka förtidigt född, så han är lite smal för tillfället. Det blev exakt som jag hade trott, jag måste vara synsk! Han blev en fux med en stor stjärn i pannan, liiite blyg men samtidigt framåt. JÄTTESÖT! <3 Så jag var där ute ett tag och tog kort på mammas mobil, därför blev det tyvärr dålig kvalite. Bilder finns på min bilddagbok, klicka här. Åkte hem efter en halvtimme ungefär. Mamma stannade på Ica Maxi och handlade sen har jag bara varit hemma här. Vädret är ju så otroligt underbart.. Eller inte! Usch. Får se vad som händer ikväll.

/Becka.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!