7 April

Yeeey, roligt med två IG varningar hem i brevlådan.. Eller inte! Måste verkligen sätta igång och skriva klart mina uppsatser, fast dem flesta är faktiskt nästan klara så det kommer gå fort när jag väl sätter igång!

Vaknade precis, världens otäckaste dröm inatt :( Vaknade imorse och trodde det var verklighet så var tvungen att skicka sms till älsklingen. Har fortfarande ont i kroppen som om det vore verklighet.. Haha! Men det hoppas vi verkligen inte att det är!! Just nu håller jag på och värmer pizza i ungen och sen ska jag in i duschen så jag är klar när mamma slutar. Vi ska iväg till Hälleforsnäs för att gå på Lager 157, Sara ska även följa med oss :) Blir nog en trevlig liten tur och hoppas på att köpa ett par skor iallafall. Ikväll antar jag att det blir plugg för min del, behövs kanske.. Haha! Annars vet jag inte om jag hittar på något med Sara eller hur vi gör. Skriver mer senare när vi kommit hem!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!