27 April

Igår hände inget speciellt, var bara hemma med mamma och tog det lungt.

Idag var det skola som vanligt. Vi började med ett nytt projekt "utställning", verkar faktiskt rätt roligt! Fast är dock jättemånga inlämningar kändes det som. Fick även tillbaka våra matteprov, jag fick 1 poäng från G.. Suck! Det var bara 2 av alla 18 som gör A-matten som klarade sig, så måste ju vara något wierd haha. Slutade vid halv fyra som vanligt, tog bussen hem och nu sitter jag och äter kiwi, tänker alltid på Farmor när jag äter det, för när jag var liten satt hon alltid och plockade bort "kärnorna" för hon trodde inte man kunde äta dem, haha, farmor är söt! :) Ska iväg inom två timmar igen för ska kolla på Niklas spelning på Eskil. Den börjar sex sen vet jag inte hur länge det håller på faktiskt. Jen ska följa med mig som sällskap iallafall. Uppdaterar mer senare!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!