25-26 April

Igår så var vi ute i Hållsta jag och mamma. Vi åkte dit vid åtta, stannade på vägen och åt pizza i skogstorp innan vi åkte hela vägen till Hållsta haha. Vi var där strax innan nio och vi kollade tv/film och bara umgicks. Vi åkte hem strax efter elva någongång. När jag kom hem kollade jag & mamma klart filmen innan jag satte mig här ett tag, somnade strax efter två.

Idag vaknade jag vid nio typ, ovanligt för att vara mig!!! Första gången jag vaknade imorse var klockan bara sju också, wierd. Jättefint väder så ska iväg till stallet vid ett ungefär tror jag, senare ikväll verkar det som jag får besök här. Inte så mycket mer att skriva just nu. Uppdaterar mer senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!