23 April

Vaknade idag hos Karolina vid sju ungefär. När jag väl tog mig upp ur sängen blev jag pigg faktiskt men det var lite jobbigt sådär haha. Vi fixade oss och lyssnade på musik innan vi promenerade iväg till skolan. Är verkligen jättefint väder idag, loves it! <3 På lunchen hade jag & amanda lite trevligt medan eve var och åt med sin syster. Satt på emotrappan för att titta på folk och såg några man känner iallafall, dock ingen jag hälsade på förutom Karolina på Gina. Efter skolan ska jag snabbt gå med babe på stan innan jag ska iväg till stallet, får se annars vad som händer ikväll, antagligen ingenting. Skönt med fredag imorgon igen!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!