22 April

Hade matteprov idag, gick faktiskt helt okej. Vid två åkte Evelina hem och då blev det bara jag kvar av oss flickor, var lite tomt sådär :( Fikade även med flicksen, Amanda, Jen & Julia. Välbehövligt! Samtalade lite om midsommar och så, verkar lösa sig faktiskt, super! (Y) Efter skolan hämtade mamma upp mig sen åkte jag hem. Var hemma till halv sju ungefär då Karolina, Mikael & Natalie hämtade upp mig, sen åkte vi till mikael och käkade. Åt kebab från la luna<3 kärlek. Sen satt vi och arbetade med Karolinas uppsats, hon blev klar iallafall. Strax innan elva började hon & jag att bege oss hit och nu sitter jag här i Karolinas lägenhet vid datan medans hon springer runt och packar. Nej, ska kolla runt lite på nätet nu innan vi lägger oss. Skola imorgon!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!