2-3 April

Har inte skrivit på ett tag men har helt enkelt inte haft tid..

Igår var jag sjuk.. Så jag var hemma hela dagen, var även i stallet eftersom jag var tvungen att åka dit och fixa lite, men det gjorde inget att komma ut dit. Mamma hjälpte mig i stallet så det gick på 25 minuter bara! :) Tack för hjälpen mami. Åkte hem snabbt och duschade innan jag begav mig ut till Niklas där jag sov inatt. Hade det massa mys eftersom det var sista natten tillsammans inom en vecka :(<3 Jag älskar dig Niklas Hillman! <3

Idag har jag varit på stan där jag träffat massa med folk! Verkligen alla haha. Gick först runt med älsklingen ett tag innan han träffade Erik och jag träffade Julia + Amanda men amanda gick sen. Var tvungen att säga hejdå till babe eftersom han åker till Idre imorgon och blir borta i en vecka, kommer sakna honom något enormt känner jag. Saknar han redan när vi säger hejdå så kommer bli tufft men jag vet att vi klarar det :) Kan ju prata i telefon varje dag iallafall! :) Gick runt med Julia på stan, det var uppträdanden på stan så vi kollade även lite på det innan Jen kom ner. Hon köpte glases, vill också! Även pojken köpte sig ett par idag. Snart ska jag iväg till stallet, hoppas jag får Hilton! :) Skriver mer senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!