14-15 April

Igår kväll åkte jag hem till Niklas med kvart över åtta bussen. När jag kom dit kollade vi på Liverpool-Chelsea, en riktigt spännande match faktiskt, tyvärr blev det 4-4 så Liverpool åkte ut då dem var tvugna att vinna med två mål. Mamma kom och hämtade mig när matchen var slut. Var hemma strax innan elva.

Imorse vaknade jag och hade 38.5 graders feber, mådde inte dåligt så började fixa mig inför skolan och så. När jag skulle åka tog jag tempen igen och då hade jag 38.9 men jag begav mig till skolan ändå. Träffade Niklas snabbt vid busshållsplatsen. Han har spelning senare vid fyra, hoppas det går bra, men det är ju klart det gör, niklas som spelar ju! :) Efter skolan ska mamma hämta upp mig här så ska hon, jag och karolina iväg till mormor & morfar för att äta innan det är Stålfors vid sju för att kolla på Simons sista spelning med sin klass. Hela släkten ska iväg dit typ haha. Hoppas älskling hinner dit också. Uppdaterar mer senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!