1 April

Första april.. Har faktiskt lurat en person, och personen gick även på det! Lurade Niklas att jag skulle flytta till Öland, han blev inte ens ledsen :( haha! Men han gick på det! ;D Idag har jag träffat Niklas lääänge, hela lunchrasten =) <3 Skolan var inte så mycket att skriva om... Efter skolan fick jag skjuts till Karolina för hon skulle fota mig :) Blev riktigt bra faktiskt, grymt nöjd! Jag hade en jätteklarblå ögonskugga, eyeliner, kajal, sen en massa guld i pannan och ett streck på kinden, riktigt snyggt var det!!! Ska försöka lägga ut lite bilder imorgon redan tänkte jag. Vi höll på och fotade i två timmar ungefär om inte mer. Sen har jag bara varit hemma, kom hem runt halv nio. Inte så mycket mer att skriva om dagen.. 

Imorgon är det skola som vanligt sen stallet. Ska antagligen sova hemma hos älskling imorgon eftersom det är sista natten vi kan sova tillsammans inom en vecka :( Då pojken är borta hela lovet, gonna miss him so much! <3 Skriver mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!