Uppdatering

Ska uppdatera er lite om vad som hänt de senaste dagarna.

Har varit skola som vanligt, underbart! <3 Var ute hos Karolina i förregår också, anledningen till varför jag inte skrev den dagen och sen igår fikade jag med Amanda efter skolan på Café Smak som har öppnat under min skola. Vårat nya fika stället, stammisar! :D haha. Åkte med mamma till Västerås igår och köpte ett par stövlar till mig. :) Tack mamma! Sen åkte vi hem och kollade på idol. Orkade inte sätta igång datorn efter det därav att det inte blev ett inlägg igår heller. Tänkte skriva men så blev det inte.

Idag var det att gå upp tidigt och åka ut till St. Ekeby. Där ute var det ridning och lite sånt. Gick bra, seg häst men fick MASSOR med beröm. Verkligen jätte roligt att höra! :) Ridläraren verkligen älskade mig. haha! Var så jävla svettig efter det, fräscht? haha nej verkligen inte. Var helt slut och typ somnade där borta. haha. Jag, Erika och Maja hittade även ett litet rum ovanför stallet med hur mycket öl som hellst, fanns även Whisky och Vin. Fest där? Antar det! haha. Vi tänkte planera in en klassfest där men får se hur det blir med den saken. ;) Nu ikväll så är det ridning, haha, får se hur det går! Är verkligen jätte slut i kroppen, men blir nog bra. Hoppning! Roligt Roligt. Amanda och Jennie ska även komma ut och kolla när jag rider sen ska de följa med mig hem hit så det blir en raj kväll. <3 Skit snack och massor med skratt. Kommer bli underbart! Älskar er tjejer <3 Ni är verkligen allt, hela mitt liv! <3 Nej, nu måste jag ta och byta om så jag hinner iväg till ridningen i tid. Hoppas även flickorna hinner hit så vi åker tillsammans. Amanda fick lite tajt men det ska nog funka. haha, alltid jag att fortsätta skriva när jag sagt att jag ska sluta? nej. NU slutar jag! Bäst att avsluta så ;) hehe.

/BECKA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!