taxin

jag hatar taxin! har fått vänta varenda dag på den och idag sket den fullständigt i mig.. Satt en halvtimme och väntade men den kom aldrig, missade tåget som gick och jag gick tillbaks till stallet där jag ringde till taxibolaget som ljög och sa att det inte gick att fixa så mamma fick ta och hämta mig för jag orkade inte vänta 2 timmar på taxin sen 40 min på tåget och sen en halvtimme på tåg.. nej verkligen inte!

Idag var iallafall sista praktikdagen för en hel vecka, vi kommer ju vara där på Tisdagar men inte hela veckor. Alla var jätte stolta över mig och har fått massor med beröm. Dem sa att jag tar egna initiativ och kommer alltid och frågar om det finns något att göra istället för att bara stå och vänta. Men det är ju jag i stallet det! :) Vill alltid göra mitt bästa & noggrant ska det vara! Ska strax iväg till Vilsta och ha teori.. suck! Men får träffa mannen min <3 Hilton. Ikväll blir det bara hemma, är verkligen jätte trött efter veckan som varit. Kämpat som tusan och tidiga mornar, men så det är att vara häst människa tyvärr :/ haha. Nej, nu måste jag iväg :) Skriver kanske mer ikväll.

Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!