Stockholm

Varit i stockholm i helgen. Orkar inte skriva så mycket förutom att jag och amanda fick åka VIP med tåget och att vi gick runt och letade efter en varsin skinnjacka i 6 timmar!!! Träffade även Alex :) Sen åkte jag med han hem och sov över där. Kollade på film och lite sånt :) Trivdes massa där! Flytta? haha. Hans mamma hade sagt sen när jag hade åkt hem att hon tyckte jag var jätte söt, modell söt! och hon hade dessutom bara sett mig utan smink! haha. Sen när jag skulle åka hem från Kungsängen till Stockholm C så visade jag upp en biljett han bara; rebecka va? jag bara: Aa? Sen gick jag och funderade hela dagen på hur han kunde veta mitt namn men sen när jag träffade Karolina & Martin på tåget hem så förstog jag ju! Jag har ju ett R som halsband. haha, trög jag är. På kvällen igår träffade jag Amanda & Jennie, satt och snackade skit hemma hos Amanda. Alltid lika mys :) Älskar er tjejer <3

Nu sitter jag i skolan och har rast. Ska träffa Karolina på lunchen och fixa lite saker. :) Nej, nu är rasten snart slut så ska nog ta och avsluta det här inlägget nu. Skriver lite senare!

puss på helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!