skolfoto m.m

Vaknade först halv sex och var hur pigg som helst men när jag såg vad klockan var gick jag direkt till sängen och somnade om, inte kan man väl gå upp så tidigt även fast man är hur pigg som en lärka, omöjligt! Missade bussen hemifrån så sprang till en busshållplats längre bort och kom precis i tid. den stod där och tänkte precis åka iväg när den såg att jag kom springandes runt hörnet. Ibland har man tur!! Träffade även Frida på bussen, snackade lite smått och märkte en stor skillnad på hur det var förut.. :( saknar det ju, det blir aldrig som förut, det vet jag nu, hur mycket vi än försöker! I skolan så har vi haft två föreläsningar och arbetat vidare med projektet, hade även skolfoto mitt på torget!! haha, alla stannade och tittade, men varför inte? :) Jag fixade även lite folk innan fotot och alla tyckte jag skulle gå frisör istället ^^ haha. tröga! Skolfotot blev rätt bra tror jag, hoppas det iallafall. Hade lite kul på rasterna som vanligt och allt det där som händer varje dag i min klass <3 underbart! Gick till mammas jobb efter skolan och där busade vi lite, haha, tröga är ju vi! Men men. haha! Annars har jag inte gjort så mycket idag, städat lite och så. Snart är det idol 2008 och efter det kommer det folk :D wie! Imorgon är det min dag, F16.

/becka fortfarande 15




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!