Sammanfattning av allt möjligt!

Kan ju börja med att skriva lite om helgen kanske. OJ, märkte att jag inte skrivit om fredagen heller.. haha suck! Blir nog ett långt inlägg här, men ska försöka göra det kort!

Fredags kväll: Ridning på kvällen på Dollar, gick jätte bra och han var superfin! Amanda & Jennie blev attackerade av mygg :) Åkte hem hit efter ridningen och kollade på Honey. Sett den förut men inte tjejerna så blev den. Sen for a.j hem vid halv tolv - tolv någon gång där. Jag satt vid datorn ett tag och räknade ut att jag hade varit vaken 19 timmar den dagen :o knasigt. 

Lördag: Vaknade runt kvart över två. Åt dalapannkakor till frukost ;) haha. Mycket smarrigt! Åkte med mamma ut till Hållsta vid tre när hon slutade. Mamma provkörde bilen där ute och nu äntligen har vi en ny bil :D Awiee! Jag stannade där över natten. Vi sminkade mig och så för att ta kort eftersom Karolina hade tagit hem en liten studio men blev bara att vi fixade mig utan att ta kort. haha. Blev så sent för vi gick och mötte Jossan vid handlarn också. Jag, Jossan och Karolina kollade på Eurovision Dance Contest och smarrade i oss massor med godis på kvällen sen stannade även Jossan kvar där. Vi somnade någon gång runt tre.

Söndag: Vaknade vid halv tolv ungefär. Letade efter mobilen i sängen då jag sov med den i handen och hittade den efter mycket letande! haha. Åt frukost och lite sånt där, var allmänt sega. Jossan åkte hem direkt efter vi käkat. Karolina och jag fixade mig och tänkte ta lite kort. Stressade som satan då det var meningen att vi skulle åka in till stan med 14,10 bussen och vi hade typ 20 min på oss att fixa mig + fota! Blev att vi inte hann med bussen, som vanligt.. Så vi bestämde oss för att ta lite kort och sånt där :) Blev väl helt okej, kommer nog någon bild på bdb sen. Tog några tillsammans också för ovanlighetens skull ;) hehe. Marita kom ut och hämtade oss och vi åkte in till stan för att fira Natalie, Mikael min kusins tjej. Hon fyller egentligen den 11:e men vi firade henne igår. Sen åkte jag hem och var sjuuuukt seg men blev ändå att jag höll mig uppe till elva ändå.

Idag: Så, nu börjar det här inlägget leda mot sitt slut, skönt va? Idag har jag varit på praktik ute hos Louise Haaga som bor en bit utanför Västerås. Var där med Alexandra i min klass. Gick upp 05,45 och tåget gick 06,52 från stationen. När vi kom fram till stationen i västerås så stod det en taxi och väntade på oss för att därifrån kunna ta oss ut till gården som ligger en kvart ifrån tåget. Det var jätte fint där ute iallafall, med plats för ca 70 hästar om inte mer? Jätte stort ridhus och sen var det hur många stall som helst! Alla var verkligen super trevliga där ute. Vi fick mocka 3boxar var, ta ut/in hästar, borsta, fixa iordning hästar, fodra, städa, sopa m.m var roligt :) Dom var supernöjda med oss iallafall och ville behålla oss för alltid, planerade till och med att låsa in oss i en box! haha. Roliga filurer där ;) Slutade vid tre iallafall. På Tågstationen i västerås satt lilla Julia och väntade, hon skulle till victor som fyller år. Grattis till han! Roligt att träffa henne igen, blev dock en snabbis då vi hade 3 min på oss innan tåget gick. STRESSIGT! Mamma kom och hämtade mig vid stationen och sen nu ikväll har jag inte gjort så mycket. Om 10min ska jag väcka mamma och då är det Kristallen på Kanal5 som väntar, även duschen efter det. Annars har jag väl inte så mycket att berätta? Isåfall om jag kommer på något så kommer det in i ett nytt inlägg.

/en trött rebecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!