lotta björe

Idag var det hoppträning för lotta björe (expertkommentator på tv) med skolan. Gick helt okej faktiskt :) Hon sa att jag vann i min grupp med min första ridning, haha så det var ju bra! Det gick ju mindre bra för den andra gruppen.. Äsch, det ska vi inte ens tala om! haha. Tidningen var även där och fotade :D Ikväll är det invigning av skolan, vi ska få ett eget gymnasienamn och det kommer heta "real gymnasiet" hur jävla fult är inte det då?! Så nästa år kommer det finnas linjer så som: IT, Naturbruk & Handelsprogrammet. Om man väljer naturbruk så får man välja inrikting bland: Djurvård, Hästhållning, Miljö & Naturvård eller Turism. Så vi kommer nog bli ett antal fler nästa år när vi byter lokaler och allt. :) Men ikväll så ska jag servera iallafall tillsammans med Sara vet jag, vi ska ha vita skjortor på oss och svart nertill. hehe, politiker, föräldrar & tidningen kommer vara där så vi ska klippa band och allt. Blir nog kul. Skriver mer om det senare ikväll när jag kommit hem kanske.

Helgen då? Tar det lite snabbt. Varit med jennie största delen av helgen faktikst :) Sen var jag med Karolina ett tag igår på kvällen och fotade. Såg ut som catwomen ;) rawr! haha. Blev super häftiga bilder faktiskt som kommer ut på bdb sen, klicka här för att komma dit. Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite snabbt inför ikväll.

/bex



Kommentarer
Postat av: Jen

djurvård låter hur kul som helst ju!

2008-09-15 @ 16:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!