Helgen

Hej Bloggen!
Sitter i skolan och jobbar med projektet vi håller på med..
Missade bussen imorse och fick springa till nästa busshållsplats som vanligt! haha.
När jag väl kom till skolan så hade jag självklart glömt skåpnyckeln hemma.. Suck!! Men som tur var hade jag
alla skolböcker i väskan. :)


I helgen har jag blivit firad lite till och igår var Karolina, Martin, Marita och Olle hos oss och fikade. Fick
halsband med ett R, armband, 500kr & mascara :) tacktack! Jag var även hos Aida igår ett tag på förmiddagen, tömkörde
och lite sånt mysigt. Underbar häst där!! <3 Kom precis hem när folket kom (a) haha. Ibland har man tur. Jobbade
även lite med naturkunskapen på kvällen och sen var det säsongsstart på Andra Avenyn :D äntligen!

Nej, nu ska jag fortsätta med projektet, skriver lite mer ikväll kanske :)


Svar till Amandas kommentar: Du kan få många biskvier om du kommer hem till mig :D haha <3

/Becka.




Kommentarer
Postat av: amanda

aaa :D jag kan komma hem till dig & fika på onsdag ;)

2008-09-22 @ 22:40:05
URL: http://amandaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!