Gårdagen/Idag

orkade inte skriva igår så skriver lite om gårdagen först.

Började med vanlig skoldag och det var första dagen vi följde schemat. Fick reda på våra praktik platser också, hamnade ute hos Lousie Haaga. Blir nog bra, även fast jag får pendla till Västerås en gång i veckan och hela v.37. Men jag är inte ensam iallafall, har ju alexandra :) Besökte även odlarn på lunchen, träffade gamla lärare och lite sådär. Hade byggt om och man kände sig verkligen inte hemma där... Jätte tråkigt faktiskt! Tessan var ju inte där eftersom hennes dotter var sjuk som vanligt.. Sen åkte jag tillbaks till skolan och fortsatte med projekt arbetet. Våran redovisning kommer nog bli super! :) På kvällen cyklade jag och amanda ut till årby och kollade på tjejernas fotbolls match. Annars gjorde jag inte så mycket.

Idag då. Vaknade när klockan ringde, hade precis somnat då. Har hostat hela natten och har jätte ont i halsen så blev hemma idag.. Tråkigt eftersom vi skulle iväg till stallet... :/ Verkar som alla hade det bra där iallafall. Så idag har jag bara varit hemma och setat här vid datorn. Sen har oth kommit ut :D <3 ÄNTLIGEN!! Så kollade på det och även på Gossip Girl <3 Verkligen underbart bra! Grät till oth som vanligt. Kärlek till det programmet, <3 Ikväll händer väl inte så mycket, blir nog bara hemma och tar det lugnt. Imorgon får vi se vad som händer, har sovmorgon iallafall. Skönt. Ja, det var väl lite från min dag iallafall. Skriver mer sen kanske om det händer något!

/Becka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!